DETTE ER HVORDAN VI GJØR DET
STEG FOR STEG
Vi liker å samarbeide med selskaper som deler vår lidenskap for service management av høy kvalitet, som er villige til å utforske nye muligheter og som ønsker å bryte ut av gamle vaner. Vi hjelper til med å fokusere på tjenestene og de som bruker dem – kundene
STEG 1
Vi gjennomfører en service management workshop sammen med dere. Diskuterer hvilke behov dere har, fyller ut kartleggingsskjema sammen og forbereder en tilpasset presentasjon for dere.
Dette koster dere ingenting, bortsett fra noen timer av tiden deres.
STEG 2
Vi presenterer hvordan service management fungerer. Demonstrerer hva som skiller 4me fra andre verktøy og viser hvorfor 4me er den rette løsningen for dere.
STEG 3
Sammen utvikler vi konseptet for onboarding til dere. Dere får en tilpasset onboardingplan sammen med "alt inkludert" lisenser.
De neste stegene
Ved oppstart av et prosjekt avholder vi et kick-off møte der vi blir kjent med prosjektdeltakerne, vi går gjennom systemet og viser "best practice" og starter på å utforme Servicekatalogen. Vi ser på prosjektfasene og aktivitetene i hver fase.