top of page
Customer Service

ITSM

Forbedre servicekvaliteten og effektiviteten med en smidig og fremtidssikker IT service management løsning som har alle ITSM funksjonene du trenger, og som er rask å distribuere og enkel å bruke.

Fleksibel prising

Betal bare for det du trenger, når du trenger det. Forbruksbasert pris og ingen minimumskrav til avtaletid.

Servicesentrisk tilnærming

Kundens behov og en gjennomtenkt tjenestekatalog er kjernen i en effektiv IT tjenesteleveranse.

Rask og smidig implementering

Velg den veien som passer deg best og spar opptil 80% på alle implementeringskostnader.

ALLE ITSM FUNKSJONENE DU BEHØVER

Med 4me® er økt produktivitet, bedre samarbeid og høyere kundetilfredshet innen rekkevidde. Våre sertifiserte ITSM-funksjoner dekker alle 19 ITIL-praksiser og mye mer. Vi har også en aktiv utvikling og roadmap 4me's kunder får regelmessige forbedringer av produktet uten ekstra kostnad.

FORBEDRE TJENESTELEVERANSER PÅ TVERS AV ALLE AVDELINGER


I stedet for bare å bruke 4me® til administrasjon av IT-tjenester, kan du også velge å dra nytte av brukervennlige arbeidsflyter og effektiv service management for andre forretningsfunksjoner. Avdelinger som HR, Facility Management, Security og Finance kan alle dra nytte av å administrere sine tjenester på 4me-plattformen. Driv effektivt og sømløst samarbeid på tvers av virksomheten med 4mes ESM-plattform, bygget for å gi ende-til-ende-gjennomsiktighet for best mulig serviceopplevelse. 
 

bottom of page