ITSM
Forbedre servicekvaliteten og effektiviteten med en smidig og fremtidssikker IT service management løsning som har alle ITSM funksjonene du trenger, og som er rask å distribuere og enkel å bruke.
Fleksibel prising
Betal bare for det du trenger, når du trenger det. Forbruksbasert pris og ingen minimumskrav til avtaletid.
Servicesentrisk tilnærming
Kundens behov og en gjennomtenkt tjenestekatalog er kjernen i en effektiv IT tjenesteleveranse.
Rask og smidig implementering
Velg den veien som passer deg best og spar opptil 80% på alle implementeringskostnader.
ALLE ITSM FUNKSJONENE DU BEHØVER
Med 4me® er økt produktivitet, bedre samarbeid og høyere kundetilfredshet innen rekkevidde. Våre sertifiserte ITSM-funksjoner dekker alle 19 ITIL-praksiser og mye mer. Vi har også en aktiv utvikling og roadmap 4me's kunder får regelmessige forbedringer av produktet uten ekstra kostnad.
FORBEDRE TJENESTELEVERANSER PÅ TVERS AV ALLE AVDELINGER
I stedet for bare å bruke 4me® til administrasjon av IT-tjenester, kan du også velge å dra nytte av brukervennlige arbeidsflyter og effektiv service management for andre forretningsfunksjoner. Avdelinger som HR, Facility Management, Security og Finance kan alle dra nytte av å administrere sine tjenester på 4me-plattformen. Driv effektivt og sømløst samarbeid på tvers av virksomheten med 4mes ESM-plattform, bygget for å gi ende-til-ende-gjennomsiktighet for best mulig serviceopplevelse.