top of page
office

ESM

I stedet for bare å bruke 4me® til IT service management, kan du også velge å dra nytte av brukervennlige arbeidsflyter og effektiv service management for andre forretningsfunksjoner. Avdelinger som HR, Facility Management, Security og Finance kan alle dra nytte av å administrere tjenestene sine på 4me-plattformen.

TA VARE PÅ ALLE KUNDER

4me® gir IT, eiendomsdrift, HR og andre avdelinger muligheten til å betjene sine kunder direkte.

AVANSERT FUNKSJONALITET

4me® ESM tilbyr mange avanserte funksjoner som arbeidsflyt, kostnads- og tidssporing og automatisk oversettelse.

KONKURRANSEFORDELER

Selvbetjening og automatisering innen 4me® vil redusere driftskostnadene betydelig og redusere nedetiden.

Hva er Enterprise Service Management (ESM)
 

Tradisjonelle bedrifter og organisasjoner ofte har mange separate systemer og prosesser for ulike deler av virksomheten, som IT, HR, eiendomsdrift og kundeservice. Dette kan føre til mange portaler og apper for brukerne å håndtere og lære å bruke.

IT Service Management (ITSM) er en etablert metode for å håndtere tjenester og prosesser i IT-avdelingen. Enterprise Service Management (ESM) tar denne kunnskapen videre til resten av virksomheten, noe som kan redusere antallet separate systemer og øke prosessautomatiseringen.

 

For å være konkurransedyktige innen ESM-løsninger, jobber leverandører av ITSM-løsninger med å utvide støtten til områder som HR, eiendomsdrift og kundeservice. Imidlertid varierer støtten for ESM sterkt mellom ulike ITSM-verktøy. Plattformene, funksjonaliteten, ressursene og ekspertisen som kreves for å utvikle en løsning som omfatter støtte for flere virksomheter enn bare IT-avdelingen, kan være betydelige.

4me sin løsning er spesielt tilpasset ESM og gir effektivt og sømløst samarbeid på tvers av bedriften med én komplett plattform. Denne plattformen er bygget for å gi ende-til-ende synlighet og dermed gi mulighet for best mulig tjenesteopplevelse.

Øk kvaliteten og effektiviteten på tvers av organisasjonen

I stedet for bare å bruke 4me® til ITService Management, kan du også velge å dra nytte av brukervennlige arbeidsflyter og effektiv Service Management for andre forretningsfunksjoner. Avdelinger som HR, Facility Management, Security og Finance kan alle dra nytte av å administrere tjenestene sine på 4me-plattformen.
4me-esm-diagram-simplified.png

Én komplett plattform for bedriftstjenester

 

Ved å gjøre det lettere for ansatte å få støtte når de sitter fast med et spørsmål eller trenger hjelp fra en annen avdeling, kan organisasjoner forbedre produktiviteten og tilfredsheten. 4mes ESM-plattform gjør det mulig for ansatte å få hjelp til hver tjeneste bedriften gjør tilgjengelig for dem på ett sted:

 

4me-portalen. Du kan sette opp komplekse og sikre arbeidsflyter på tvers av flere interne avdelinger og eksterne tjenesteleverandører. Og samarbeid sømløst med alle fagområder for å betjene de samme kundene, samtidig som du tilbyr ett inngangspunkt til kunden for å rapportere ethvert problem eller be om en tjeneste.

bottom of page